Folosim fişiere cookie pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Citeşte Politica cookie, Termeni şi condiţii, Politica de confidenţialitate.

Cotizație club

Cotizația se poate plăti online în contul RO64BTRLRONCRT0345072901 în cuantum de 60 lei (40 lei pensionari). Nu uitați sa menționați numele și sa trimiteți dovada plății prin email la

Hai cu noi

Dacă iubești muntele și vrei să ieși în weekend la o drumeţie în natură, în sălbăticia Bucegilor sau în zonele învecinate, te așteptăm în fiecare sâmbătă, în Gara de Nord, la trenul Regio 3001, ora 6:10, primele două vagoane sau în gara Basarab la trenul Regio 3003, ora 7:46, primele două vagoane (pentru ture mai scurte şi mai uşoare, potrivite şi pentru începători dar alături de seniori). Nu uita bocancii, rucsacul cu mâncare pentru o zi și hainele de ploaie. Te așteptăm cu drag la o tură pe poteci cunoscute sau mai puțin cunoscute! Ai ocazia să faci mișcare, să te bucuri de natură și să întâlnești oameni noi. Potecile muntelui sunt primitoare indiferent de anotimp.

Recent în forum

• saptamina 6-12 septembrie 2021
    • După ziua plină de sâmbătă (Piscul Bâlei şi Muchia Lăiţa) odihna pe malul lacului Capra a fost bine-venită aşa că nu ne-am propus să fim f matinali :-) Plecăm pe la 9 şi urcăm în şaua Capra (bandă roşie) şi apoi mai departe, pe potecă (cruce albastră), până în şaua Văiuga...
    • acum 1 zi 15 ore
    • Simbata 11.09.2021-Busteni-Gura Diham-Ref.Coltii Morarului-Valea Morarului-Intrare Brina Mare a Morarului si retur prin Munticel. Am incercat sa gasim inrarea in Brina Mare a Morarului din Valea Morarului unde poteca nu e prea vizibila pe prima portiuneintre jnepeni si stinca. Am ajuns la doua momii...
    • acum 1 zi 22 ore
    • saptamina 13-19 septembrie 2021
    • Joi 16.09.2021- Bucuresti-Risnov-Malaiesti-Retur. Zi cu soare , cu destui turisti intilniti in timpul saptaminii catre Malaiesti. Ne-am delectat cu zmeura si mure coapte dar flori au fost mai putine. photos.app.goo.gl/MWc44eHYV3gCVrBV6 Duminica 19.09.2021- Azuga-Pirtia Cazacu-Picior...
    • In aceasta saptamina a fost vreme buna de biciclit, pentru munte simbata promitea mai rau, dar a fost pina la urma acceptabil, doar vintos. Deschid eu raportul cu o excursie de joi, propusa de Horia, la care m-am alaturat si eu o bucata.-spre Prundu, 75km, am fost eu, Horia si Mihai au facut o bucla...
    • acum 2 zile 21 ore
    • saptamina 6-12 septembrie 2021
    • Plecăm de la Bâlea cu gândul să profităm la maxim de o zi frumoasă de toamnă în inima Făgăraşului. Urcăm în Curmătura Bâlei şi continuăm spre nord pe muchia accidentată (grad 1B) pe care am admirat-o de atâtea ori. O parcurgem descendent dar cu multe suişuri şi coborâşuri, pe...
    • acum 6 zile 1 oră
    • saptamina 16-22 august 2021
    • Via Ferrata Casa Zmeului (Peretele Zânelor), peştera & cascada Vadu Crişului După drumeţia de recunoaştere pe malul drept al Crişului Repede şi via ferrata Mocăniţa, revenim la Peretele Zânelor pt celălalt traseu de via ferrata, Casa Zmeului, care începe pe peretele din stânga...
    • acum 1 săptămână 1 zi
    • saptamina 6-12 septembrie 2021
    • Mihai R deschide pagina Cronicii de aceasta data, cu un album din timpul saptaminii: Am dat o fugă astăzi până la Sf. Ana. O zi superbă de cățărat. Tinerii Jandarmi erau și ei acolo în diverse activități. Toate bune și frumoase până la traseul galben care nu mai este cum îl știam....
Forumul respectă dreptul fiecărui membru la libera exprimare. Fiecare membru este responsabil pentru ceea ce scrie pe forum. Opiniile exprimate pe forum sunt personale şi nu reflectă poziţia Clubului Alpin Floarea de Colţ București sau a echipei de administratori / moderatori ai forumului. Citeşte aici Regulamentul forumului: floareadecolt.com/forum/despre-forum/265

Biblioteca

Biblioteca Floarea de Colţ vă propune o colecţie de materiale informative având ca temă centrală muntele, natura, aventura, călătoriile, fotografia, etc. Adunate prin bunăvoinţa donatorilor cărţile sunt la dispoziţia membrilor clubului pentru a fi lecturate.

Cronica săptămânală

Amănunte despre turele săptămânale şi albumele foto aferente, activităti recente ale clubului consemnate în forum.